Lingonvecka..

Heeej alla söta!

Sitter här hemma, helt ensam. Mannen min har överget mig och gått på bio. Och som vanligt så vet maan aldrig när han kommer hem. Finns det pris i att ta omvägar hem och grejer, då står han som första nominerade. :p
Så jag blir nog själv ett tag till..
Men det är skönt iaf idag, för idag behöver jag en ensam dag.. För den dumma tjejveckan började idag. Vilket gör allt skit.
Men efter en ensam dag och tycka-synd om sig själv i soffan så kommer resten av veckan bli perfekt!
Det känner jag :)

Ni kan pigga upp mig lite med att berätta något roligt kanske? :D

xoxo

Kommentera här;
Postat av: Sandra

Taack va söt du är :)

Jag kan göra dej sällskap för jag får snart också lingon! :(

2009-07-21 @ 00:36:27
Blogg: http://sandrahaag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0