Blir det någon allsång iår?

Heeej!

Hur står det till idag?

Med mig är det bättre, idag känns som om det kan bli en bra dag.

Hade hopppats på att ta mig in till allsången ikväll. Men det verkar som om alla jobbar och har sig idag. Och jag vill ju inte åka in själv.
Undrar om jag hinner med någon allsång i år? Ska iaf se till att vara hemma ikväll och sitta bänkad framför tven och kolla på avsnittet för en gång skull. Har missat varaenda en detta år, vilket är riktigt dåligt gjort. Fast jag tycker inte att det är samma sak efter att Lasse slutade.

Fast en sak jag tycker är dåligt gjort, hörde att Lasse Berghagen dissar allsången på skansen och istället uppträder på Lotta på Liseberg. Det tycker jag faktiskt är riktigt dåligt gjort. För i mina ögon så är det Lasse som gjorde allsången..
http://www.tullgardsskolan.stockholm.se/hemvist/h4/elevensval/websites/amandaolivia/1lbtbf.jpg

Kommentera här;
Postat av: Jennifer

"alla jobbar"..WRONG! .. ;)

2009-07-21 @ 13:34:59
Blogg: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det här är nog allvarligt den snyggaste bloggdesignen jag någonsin sett. Hamnade här efter att ha hittat din blogg som designer till min kompis Saras blogg. Ser precis ut som om du håller i den med handen sådär :D WOW!

2009-07-23 @ 21:21:33
Blogg: http://pemelie.devote.se
Postat av: Anonym

suuuuuseeen, du måste uppdatera :) Nu ska jag gå och mata dina katter ;)

2009-07-27 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0