Så spenderade jag min helg!

Hej alla söta! :D

Tack för alla gratualtioner från helgen! Då jag faktiskt spenderat den mesta delen av helgen med att fira min 20års dag tillsammans med dom som betyder något för mig! :)


Lördag:
Började med att jobba och sedan var det hem för att förbereda kvällen. Då jag hade bjudit hit en massa vänner för att fira in min 20års dag. Började med middag för några, och jag är evigt tacksam över att Emelie var här och kunde fixa mitt hår inför kvällen. Vart så himla fint! :D
Kvällen bjöd på Singstar, ost&kex bricka och tårta, vilket verkade vara uppskattat!
Sen styrde vi kosan mot sthlm där vi hamnade sture som "vanligt"
Hade verkligen en toppen födesledag! Var så himla glad över kvällen och natten.

Söndag:

Vakande nog inte till liv innan ett eller två tiden på dagen.. men det var det värt. Kändes konstigt att inte bli väckt tidigt på morgonen av föräldrarna som tassar in och sjunger.
Men så blir det väl när man firade sin födelsedag en dag i förväg.
Bar iväg på eftermiddagen hem till Hs familj för att bli lite firad där, och fick världens finaste väg dekroation. Visar er sen!
Sen sa det bara pang helt plötsligt, och migränen satt där som en smäck. Vi som hade planerat att gå ut och äta hela familjen.. Men det vart det ju inte. Men den blir på tisdag istället. :)


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0