Lördag

Hej alla söta där ute!

Igår jobbade jag sista dagen på salongen för ca 2 månader framåt.
Var faktiskt riktigt tråkigt. Har ju verkligen kommit in i allt nu och så helt plötsligt så tar jag mitt pick och pack och lämnar dem. Fast om två månder är jag tillbaka igen och då hoppas jag att det mesta är sig likt.
Men å andra sidan så ska jag iväg på ett äventyr och lära mig ett helt nytt yrke!

Idag har jag varit nere i krykan och jobbat, då jag nu är vikarie som vaktmästare medans jag pluggar dessa två månader. Så pengarna kommer trilla in på kontot ändå. Så fattig blir jag inte, vilket är såå skönt. Så helger och kväller kommer jag jobba nu dessa två månader eller vad det blir. Vilket känns riktigt skönt.

Idag började även min sminkfria vecka, tänkte försöka hålla mig ifrån smink så gott det går denna vecka. Ska gå och färga mina ögon fransar nu strax, då jag faktiskt har köpt på mig "riktigt" fransfärgning för ett tag sedan och aldrig kommit till skott att använda det.
Det ända jag tänker använda under veckan är min cover-all-mix från makeupstore på vissa ställen och sedan böja fransarna.
Så något sånt här lär jag se ut under veckan;

Inte så farligt eller hur?

Så får min hud andas lite, vilket jag tror att den kommer må riktigt bra utav.
Någon som är med på utmaningen? :)

Kommentera här;
Postat av: E´melie

Ey! sorry at jag inte kom förbi jobbet.. skönt att slippa smink en hel vecka!! skulle också vilja men när man är på jobbet så funkar de ju inte riktigt :P



kolla in min, rebecka och annas blogg som vihar till våran resa :D va tycks?



puss och du vi ses på lördag! om en vecka! då äre fest! 20 bast babe!

2009-01-17 @ 17:27:09
Blogg: http://era.webblogg.se/
Postat av: sandra

är det någon speciell anledning att du ska va sminkfri? Jag borde träna på det inför sommaren så man blir brun å fräsch sen istället :D

2009-01-19 @ 12:29:59
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0