Unga mödrar

Vaknade för ett tag sedan efter en skön natts sömn.
Gick upp och satte mig på min favoritplats i soffan med datorn på magen och på med tv:en.


Jag börjar kolla på progammet "Unga Mödrar" som visas på 5:an. Jag har alltid gillat den serien, för den visar att inte alla unga föräldrar är dåliga föräldrar.

Men det finns en tjej och en kille som jag inte förstår mig på.
Dom har varit med i serien sen start och det måste vara minst 1-2 år nu. Dom började i serien som ett underbart par som precis fått en dotter och tjejen ville så gärna gifta sig nu när dom fått barn och allt. Då var hon ca 20 och det var väl inget fel att dom gifte sig. Utan det verkade vara ett bra förhållande.
Men sen efter några månader skiljer dom sig, han flyttar ut och skaffar sig en ny tjej som han flyttar ihop med och hans gamla tjej är väl halvglad för det. Men hon brydde sig inte direkt utan försökte komma överens med hans nya tjej.
Det blir konstigare jag lovar...
För sedan så bestämmer han och hans nya tjej att dom ska skaffa barn de oxå. Vilket oxå är helt okej, men sen när hon är i kanske 7-8 månaden. Då bestämmer hon sig för att dumpa honom och klara av allt själv och två dagar senare är han tillbaka hos sin föredetta. Dom börjar bo ihop och pratar så gott om att nu är dom tillsammans igen för sin dotters skull. Men han dissar ju sitt nya barn för henne? :S
Dessutom är han inte direkt intresserad att följa med till BVC och liknande med den andra tjejen som faktiskt går runt och bär på hans barn. Utan hon ska skicka ett sms med det viktigaste efter varje möte hon har med BVC.

Visst är det sjukt?
Jag tycker riktigt synd om de båda barnen. För inte skaffar man barn och bryter mitt i och går tillbaka till sin gamla "fru".
http://strumpette.com/uploads/august07/pregnant.jpg



Kommentera här;
Postat av: Sophie

De där håller jag med om, de är riktigt sjukt att dom håller på så där. de gillas inte :(

2009-01-07 @ 22:35:54
Blogg: http://sophielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0