Tisdag

Hej alla sötisar!

Idag jobbade jag på och dagen gick fort. Var ju trots allt endast mellan 11-17 så det är lätt som en plätt. Tänk om alla dagar kunde vara så. Då skulle jag leva i en drömvärld! :)
Fast nu är jag ledig i två dagar så det är underbart. Har inte varit ledig två dagar i streck på länge. Eller iofs, förra veckan tis-tor men då var det nyår och grejer så det kändes ändå som man skulle vara ledig.
Så nu är jag ledig på riktigt utan några som helst planer. Vilket är hur skönt som helst :) 

Nu ikväll var planerna att jag skulle få spela monopol med lite vänner. Hade faktiskt sett fram imot det hela dagen. Men så slutade inte kvällen.. Utan en efter en drog dom sig ur. Så himla tråkigt då man sett fram imot det.
För nästa gång det kommer gå ihop för alla har jag ingen aning om. För igår hade den nästan varit som bäst, men då ändra vi om till idag. Men då funka det inte heller.
Varför ska det alltid vara så svårt att dra ihop människor om det inte handlar om att supa? :S

Så kvällen slutade med först en dokumentär på 2:an om frisör yrket och sen till min stora förvåning och glädje så visade/visar 5:an Shear Shear genius. Vilket är en frisör tävling där deltagarna får olika uppdrag i varje program. Jag älskar inspirationen jag får ifrån det programet. För skulle jag vilja och lägga manken till, ja då skulle jag kunna göra allt dom gör. För det handlar bara om att våga i hela yrket frisör. För har man lärt sig grunderna, ja då kan man göra vad som helst!
http://www.beautyschools.edu/images/shear_genius.jpg

Kommentera här;
Postat av: jenna

hejsan snygging ! :)

har för mig att jag läst någonstans att du gör bloggdesigner? :)



mvh jenna

2009-01-06 @ 22:27:52
Blogg: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: jenna

a va gulligt av dig!

jo, jag skulle vilja ha en "delning" så som du har mellan din profilbild & själva inläggen.

och desamma gäller för inläggsrubrikerna och headern? jag är så sämst på att förklara. hahah

2009-01-07 @ 00:16:46
Blogg: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0