Min helg

Hej alla söta människor där ute!

Jag har blivit så hemskt dålig på att uppdatera. Men det blir jobbigt då jag inte kan sitta vid min dator 24/7. Då jag fortfarande inte har någon laddare och varvar just nu med mammas laddare då hon inte använder sin dator. Vilket inte blir så ofta... Så min dator står avstängd ganska ofta. Därför den dåliga uppdateringen.

I lördags kväll slutade kvällen med att jag hängde med Emelie och Emelie, först så var vi i tennis hallen för att Tennis-Emelie ville slå lite bollar och jag och Frisör-Emelie satt vid sidan om och kollade på. Sen tog vi oss hem till mig och hängde och så kom vi ju på att Frisör-Emelie kunde klippa mig. Så vid halvtolv så vart det toppning av mig.
Vilket jag var i stort behov utav, har ju inte klippt mig sedan i agusti typ :S Så det var verkligen på tiden.
Vart riktigt fint och framförallt fräscht! Gjorde inget avanserat, då jag fortfarande har håret på utväxt sedan pagen jag hade. För målet nu är att det ska bli riktigt lååångt!

Igår (söndag) så jobbade jag först i kyrkan och sedan hjälpte jag H att flytta ner till sitt nya rum. Som var sååå himla snyggt! Verkligen skit fint!
Men kvällen slutade sent då Emelie och Anna var över för att ha pyjamas party tillsammans. Lagade middag, spelade monopol och avslutade med singstar. Sen däckade jag, men dom höll tydligen igång längre än mig och snackade på hur länge som helst. Trist att missa, men däckar man? vad ska man göra då?
Men pyjamas partyt var iaf hur lyckat som helst! Hoppas att ni oxå tyckte de tjejer ? :P

Idag har jag inte gjort så mycket, flängt runt en del. Varit nere i kyrkan och jobbat en stund och suttit på Danderyd med H och hans trasiga fot. Måste verkligen säga tummen ner för väntetiderna det är när man tillochmed har en bokad tid.. Blä!

Så detta gott folk är vad jag har pysslat med de senaste dagarna!

Kommentera här;
Postat av: jessica

svarar: mycket godare!

2009-01-20 @ 02:04:08
Blogg: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0