Lördag

God morgon alla söta!

Jag har sovit riktigt dåligt inatt, då jag fått en vagel i ögat. Gör så fruktansvärt ont och jag ser inte ens bra på ögat som det är just nu :(. Svider och kliar och ja allt det kan göra på en gång. BLÄ!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4a/Stye02.jpg/250px-Stye02.jpg
Sådär ser typ min vagel ut oxå :(, fast den sitter tvärtom och inne i ögonvrån.

Ska iaf ner till jobbet nu och njuta av lite lördagsmusik, sen blir det hem och kurera mig tror jag. För egentligen skulle ta mig in till Emelie's jobb när hon slutat och göra manikyr på henne. Men när jag är halvblind så känns det inte som någon greajt idé. Men hoppas att jag mår bättre imorgon och får träffa henne då. För på tisdag så ska hon dra till Thailand i 45(!) dagar!
Så jag måste verkligen träffa henne imorgon :) Där med basta!

Kommentera här;
Postat av: marie

Tack så jätte mycke för hjälpen och den tid du la ner på att skriva till mig. tusen tack:) hoppas du får en bra dag:)

2009-01-31 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0