Jag har snyggast kalender för 2009


klicka här för att se hur den såg ut innan

Snyggaste kalendern för detta år tror jag!
Denna beskriver mig perfekt, naglar och saxen!

Vad tycks? :D


Kommentera här;
Postat av: sandra

skitsnygg :D

2009-01-20 @ 18:23:11
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är faktist skit snygg!! :)

2009-01-20 @ 18:40:41
Postat av: Linn

heeeej!!!



när börjar din nagelgrejjs? :)

jag är såååå avis!!!!

vet du vad?

vi ska starta en skönhetssalong!

jag ska utbilda mig till nått inom skönhet eller hudvård... kollar runt på lite olika. och du har naglar o hår, och jag har en kompis som e frisör!! :) åååhh värsta idén! hahahha..

okej, jag har tråkigt o har suttit o tänkt på att jag VERKLIGEN inte vill bli dagisfröken.

jag saknar skööönhet!!! :)



fika snart? blir ju snart "grannar"? :D

2009-01-20 @ 19:40:31
Postat av: Aysel

- snygg kalender :D

2009-01-20 @ 23:05:55
Blogg: http://ayseelciik.blogg.se/
Postat av: Aysel

- absolut det ska du va :D en fråga du vet att få två menyer på båda sidorna det är bara o kopiera side sen göra den till right elle left eller vart man vill ha den va?

2009-01-20 @ 23:18:06
Blogg: http://ayseelciik.blogg.se/
Postat av: Linn

Tufft!

För jag har tänkt så jävla mycket på det. En salong där det finns allt, hår, smink, hud, naglar.. allt som har med skönhet o göra. Jag ska leta utbildningar till hösten, så får jag se vad jag blir! :) Vore jätteskojj!

2009-01-21 @ 09:55:30
Postat av: Linn

Hahhah! Visst ja! Jag är så inne i att leta utbildningar.. :)



Jag har lite , eller väldigt knackigt den här veckan. Är ledig från jobbet nu ons-fre då mamma åkte in o opererades nu på morronen, så jag måste sköta gården o djuren medans hon e borta.

vi får ta det nån dag när jag bor där o du känner att du har tid över! :)

2009-01-21 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0