Glappande sladdar..

Goddagens goddag!

Kom precis hem från en rund tur i Arninge med pappa.

Var och lämnade in min laddare till min dator, då det har blivit glapp i den och laddar inte datorn som den ska. Hade hoppats på att jag skulle få en ny på en gång. Då jag har försäkring och allt. Men tydligen så måste dom skicka iväg den och jag måste ringa försäkringsföretaget och grejer. Trodde faktiskt att dom skulle vara mer hjälpsamma då jag ingått försäkringen ihop med dem. Men tydligen så får jag klara mig själv.

Får ringa dom på onsdag och kolla vad det är som behövs göras när allt är öppet. För just nu sitter jag med mammas laddare, thank good att hon köpte en liknande dator som min. För det är iaf samma laddare till de båda datorerna. Så helt utan laddare blir jag inte.

Fast just nu är jag rädd för att försäkringen inte ska täcka och ha sig. Då ska jag fan har tillbaka min glappande laddare. För även om den inte funkar och man måste hålla koll på den helatiden, så funkar den faktiskt till och från när den är i rätt läge. Så jag hoppas verkligen inte att dom slänger bort den eller liknande.

Nu ska jag forsätta att njuta av mina plättar och börja fixa med bilderna på mina inköp. :)

xoxo

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0