Förbereder mig inför lördag!

Godkväller!

Idag har det varit fullrulle på mig. Började dagen med att åka in till stan för att få min utväxt färgad av gulliga Amanda. Hon var lite försenad, men inte gjorde de någonting då jag älskar att vara på min gamla praktiksalong.

Sen vart det hem och fixa huset en del inför imorgon. Var inte ett så stort bombnedslag i huset faktiskt som jag hade trott. Så jag dammsög runt och sedan bara småfix.
Kollade dessutom upp vad jag ska bjuda på imorgon. Då det är party hemma hos mig. Blir en riktig tjejkväll! Vilket kommer bli hur bra som helst!

Riggade precis upp Singstar med Eyetoy och grejer i vardagsrummet! Test sjöng och det kan inte bli annat än bäst imorgon!

Nu står bara det jobbiga kvar på listan, och det är att fixa maten och de grejerna för imorgon. Ska ju göra tårta/tårtor dessutom! Herregud! Imorgon blir det jobb och bak och fix. Men det kommer vara så värt det när jag är klar! :D För 20 fyller man bara en gång, och det ska firas!


Nu är jag sååå blond som man kan bli!
Världens finaste nyans, jag älskar denna hårfärg.
L'Oréal likadelar 901s+921 12% skapar denna snygga färg :)

Kommentera här;
Postat av: Nora

Bra blogg:)!

2009-01-24 @ 20:46:30
Blogg: http://norawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0