Booosta ditt självförtoendet!

Sandrew har utmanat mig till att svara på tre saker som jag är nöjd med mig själv med.

- Min mage, jag har alltid gillat den. Visst ibland är den jätte svullen och jag ser ut att vara i 4de månaden. Men när den är på rätt plats och allt. Ja, då är den nog en av de snyggaste otränade magarna jag vet ;) .

- Mina ben, jag tycker att dom är snygga och smala. Att gå i och visa upp dem på sommaren när dom är lite brunbrända har jag inget problem med alls. Specillt inte i ett par högklackade skor. Men å andra sidan, vem får inte snygga ben i högklackat?

- Mitt hår, som har världens snyggaste färg förtillfället. Dessutom är det inte alls så värst slitet, även fast jag gör jätte mycket med det då jag är frisör. Men ändå så är det helt och växer på riktigt bra. Gör alltså precis som jag vill.

Nu utmanar jag alla som läser det att göra det själv!
Det ger en verkligen självförtroende och det kan vara vad som helst som man är nöjd med. Men något är man alltid nöjd med, även fast det kan ta en liten stund att tänka igenom vad. Då man nästan alltid hittar det dåliga först.

Skriv gärna tillbaka och säg till om ni svarat på det. Så jag kan gå in och kolla era svar!

Kommentera här;
Postat av: Jennifer

Gosh vad du e duktig! ;D Jag fragar an en gang: Fick du mitt sms pa fodelsedagen?? :) Verkar som du hade en bra sadan iallafall :D 20 bast, ojoj...

2009-01-30 @ 12:55:54
Blogg: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

vilken fin klänning! :)

2009-01-30 @ 22:34:43
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0