Onsdag

Godkväller!

Nu sitter jag vid min dator igen, och ner gosad i min soffa med min lilla kisse katt brevid mig.
Har varit fullgång hela dagen sen jag vaknade imorse. Började med att göra vänster handen så att den blev snygg och klar den med.
Vinkade av mamma&pappa vid lunch tid då dom tog sitt pick och pack och tog sig till malta där dom ska ha en lååång weekend och jag är super avis. Hade mer än gärna tagit en weekend till något varmare land nu, för trött på snön är vad jag är. Tror de flesta är det?

Efter en lång promenad med Jennifer och hennes hundar ute på isen så stack jag och H iväg till Uppsala
för att kolla in Biltema, och där vart han som ett barn i en godisaffär. Så mycket han vill ha till sin bil så det inte är sant. Önskar verkligen att han skulle kunna få allt han peka på, men ännu är vi inte så ekonomiskt oberoende ännu. Men någon dag kanske?

Så det har varit full gång idag med resa fram och tillbaka till Uppsala. Ska fixa med kameran nu, och sedan väntar det bildregn i bloggen :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0