Lördag

Godmorgon sötisar!

Varit vaken i någon timme nu snart, men orkade inte palla mig upp från sängen förens för ett tag sedan. Är otroligt seg just nu, tror jag sovit förmycket de två senaste dagarna. Förstår verkligen inte det, antingen sover man för lite och blir groggy och grinig och allmänt sur av det. Eller så sover man för mycket och blir precis likadan, om inte ännu tröttare.
Vad är egentligen den perfekta sömnen? Hur många timmar är den? Hört något om 7.5 timme. Vet ni?

Ska iaf fixa iordning mig nu, och ta mig ner till jobbet. Det är lördags musik som väntar. Ska dessutom städa städa städa där nere. Känner mig inte alls så pigg på det just nu, men tror det blir bra. Ju längre jag är där nere, desto gladare blir kontot i mitten på mars. :)

Annars har jag inget inplanerat, ska nog klippa H & min bror senare ikväll om tid finns för det. För båda börjar se ut som om dom har världens pälsmössor på huvudet. För båda har väldigt tjockt hår.. :) Så det blir nog bra! :)

Vad gör ni denna lördag? :)

Kommentera här;
Postat av: Emily

Angående ditt inlägg 16 september:



Kan man handla hos Här som privatperson?



Emily

2009-02-28 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0