Sunday

Oj, skulle publicerats vid 5 tiden..

Goddagens godag!


Nu är jag hemma efter en "lång" dags arbete.. 11-17 men det är slitsamt, speciellt då det tog ända till fyra tiden innan jag fick i mig nåågon mat. Dock så jobbade jag på och kände att det inte var någon idé att ta det tidigare.

Hann med en snabb shopping på Gina på min lunch som varade i 15 minuter. Då hann jag handla tre plagg, köpa mat och äta upp maten. Så det var ganska skillat tycker jag iaf ;)
Nu kommer Jennifer snart, och då ska jag fixa hennes tassar inför hennes grekland resa imorgon! Något avundsjuk är jag på henne. Ni får se resultatet om en stund :)

Kommentera här;
Postat av: sofia

inte för hög nivå som för mig som bara målar naglarna med en färg utan vad man kan göra ngt som e lite mer avancerat kanske:P<3

2009-08-16 @ 22:01:43
Blogg: http://ztnal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0