Tagga till

Jag lovade bort mig som chaufför till Jennifer och Caroline. Dom skulle egentligen tagit en taxi vid 5 tiden imorgon bitti. Men jag kände att jag lika gärna kunde ställa upp :)
Så tjejer, när ni får era körkort. Då vet ni vad som händer ;) och vad ni måste göra! haha!

Men ska bli kul att få umgås med övertaggade tjejer som ska till solen och värmen i två veckor. ÅH! avundsjjuk!! :P
Fast jag har ju dock fått min tid utomlands iår. Så jag är nöjd :)

Så ska snart ta och försöka sova lite, är på tiden om jag ska upp vid halv 04:30 imorgon..
Dock förstår jag inte varför "halv 5 imorgon bitti" inte låter lika hemskt som "04:30 imorgon bitti".
Tycker inte ni att det andra alternativet låter värre?


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0