Nagel måndag

Idag har min dag bara bestått utav naglar. (och självklart så har jag inte haft kameran med mig :( )

Först var jag inne i stan och på skolan och gjorde ett set naglar på en arbetskamrat från salongen. För att testa inför provet, och visa om det höll för att vara godkänt på slutprovet som jag har på onsdag. Och visst skulle dom vara det! Var lite saker som skulle finputsas, men annars så hade hon inte så mycket att anmärka på. Så det kändes väldigt skönt. Dessutom är det bara en hand som ska göras på provet. Så jag tror det kommer gå super bra. Blir jag godkänd så blir jag överlycklig. Skulle vara skönt med ett högt betyg/poäng. Men så länge man kan se sina fel så kan man alltid förbättra.

Sen åkte jag till min gamla salong för att möta upp chefen, och så stack vi hem till mig. För att göra ett återbesök på hennes naglar, som hade växt så himla mycket sen förra gången. Dom hade blivit hur långa som helst, och alla hade hållit. Känns så skönt i magen då alla naglar sitter och ser lika fina ut när dom kommer tillbaka.
Vi kortade ner dom riktigt mycket och nu vart det bara förstärkning på hennes egna naglar nästan. 

Kommentera här;
Postat av: Linn

Haha, jahaa.. känner du hästfolk?! :D

Ja det gör jag. Till min islandshäst :) Puss

2009-04-28 @ 01:58:38
Blogg: http://lillusen.blogg.se/
Postat av: Linn

Jaha! :) Ja, skicka nummrerna om dom är intresserade ;D Kan jag ju messa dem.

2009-04-28 @ 11:07:26
Blogg: http://lillusen.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, anna ringde mig :) så vi skulle boka in nåndag att ses! tack suuuuss :)

2009-04-28 @ 11:46:11
Postat av: Linn

Jaaa, hon skulle kommit o tittat, men det rann ut i sanden. Så jag har ingen, jag letar ju jobb nu för fullt, så om jag får jobb så äre ju skönt o veta att jag har nån som tittar till silfri eller rider honom de dagar jag jobbar liksom :) Så det är kalasbra. Hon verkade så glad o trevlig!

2009-04-28 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0