Tisdag

Heej!

Körningen gick riktigt bra idag. Fast hade problem med kopplingen idag :S förstår inte varför. Har inte haft det hitintills. Men det kanske bara var en dålig dag? Har varit riktigt slö hela dagen. Så jag tror att det inte gjorde det hela bättre. Men nästa körlektion. Då kommer jag köra som en gud!

Efter körningen, gick jag runt i centrum. Var inne på jobbet en sväng och stod och skitsnacka med receptionisten. Sen gick jag över och hängde lite på Make up store med Eva. Som varit utomlands. Hittade en massa fina glitter som makupstore säljer, och jag ska dit imorgon tror jag och köpa på mig några. För dom var verkligen riktigt fina i färgen. Perfekta att göra permanent franskt med. Som jag gjorde discobollar på mig själv en gång.
Så imorgon ska jag dit och köpa upp några olika färger.


Kommentera här;
Postat av: Sara

Riktigt snygga naglar!

var bor du? lr var ligger de där du jobbar? :P

2009-04-21 @ 20:13:04
Blogg: http://saraakjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0