Torsdag

Heeej!

Vilken lång dag det varit idag.
Tog mig upp imorse för att åka in till stora staden för att lämna in en grej åt pappa, samt hämta en annan. Sen tog jag en sväng på staden och hamnade på Bambo  city och åt buffe till lunch, kändes som om jag skulle rulla därifrån. Så mätt var jag.
Sedan åkte jag hem och möte upp Mela för att göra hennes naglar.
Skulle testa på lite nytt, och var rätt dum och använde vitt akryl pulver tillsammans med glitter. Vilket inte var så smart. För resultatet vart att dom vart lite halv gråa till färgen. Det skulle vara franskt. Jag hade ju tänkt att det skulle bli små glitterbitar i det vita. Men icke.
Så efter att ha gjort det Vitt/gåra så bestämde vi oss för att ta bort det hela. Så det drog verkligen ut på tiden. Men testar man inte så får man inte lära sig :) Så jag är bara glad över att Mela lät mig testa :)

Nu vet jag inte vad som händer, mammas arbetskamrat skulle komma nu, men verkar inte som om hon kommer.. tror hon blivit sjuk eller så. Men det är väl bara att se.
Annars ska jag ha en riktigt skön kväll :)


Kommentera här;
Postat av: Elin

Vilken söt bild!

2009-04-02 @ 19:12:13
Blogg: http://elin-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0