Solig lördag!

Heeej!

Hur härligt väder har det då inte varit idag?
Jag har låg ute hela eftermiddagen med bikini och jag känner i hela ansiktet att jag har bränt mig. Men herregud så härligt det kändes. Var runt 20!?! grader där på framisdan och det låg i lä. Kan det bli bättre?

Där spenderade jag min dag innan jag bunkrade upp mig i soffan för att titta på Kalle och chockladfabriken. Har aldrig förens nu sett klart den. Då jag innan alltid kommit till när tuggummitjejen blir ett blåbär. Sen har det alltid inträffat någonting så att jag inte kunnat se klart. Men idag då jävlar, då fick jag se klart den. En rikigt må bra film tycker jag, och att behandla andra som man själv vill bli behandlad lyser igenom helatiden. Gillar!

Första grillningen för iår vart det idag oxå, Gjorde en av de godaste marinaderna. Gillar att fixa iordning köttet innan det ska på grillen och allt. Gör så mycket tycker jag och alla runt bordet tyckte det var riktigt gott. :)

Dagens minus idag är att mitt spel Rayman raving rabbits tv-party är helt buggat. Var som sagt beganat, och hackade redan från början. Så jag lämnade in det och dom slippade spelet och hade sig. Funkade bättre men fortfarande lite fel, fram tills nu. Då buggade det sig mer än någonsin. Så nu ska jag försöka leta upp kvittot och lämna tillbaka det. För inte tänker jag betala 350:- för ett spel som inte funkar. Blir så less. För det är verkligen så himla roligt. Kanske ska köpa det helt nytt ändå?
Hoppas bara jag kan lämna tillbaka det även om jag inte hittar kvittot? Köpte det på kortet, så det kan dom alltid hitta om dom letar. Hoppas verkligen att det kommer gå. Då jag inte tänker betala så mycket för ett spel som inte fungerar. :(

Kommentera här;
Postat av: Sandra

Hur går de me utbildningen?har du inte fler bilder?=)

2009-04-04 @ 23:41:02
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0