Ondskan

Hej alla glada!

Sitter just nu och kollar på Ondskan. Vart så himla sugen på att kolla på film, och denna hittade jag i bokhyllan.
Fast nu mitt i så kom jag på varför jag aldrig typ sett den igen efter att jag var på bio och såg den.
För att i samband med att jag såg den på bio så hade jag precis läst ut boken till en skoluppgift. Vilket kanske inte var den bästa kombon. Då dom gjort om en hel del i filmen mot boken.
Men riktigt bra är den trots det.
Dessuotm så gick jag faktiskt i iaf något åt tillsammans med Andreas, dock gick han ex antal klasser över mig. Fast lite ballt ändå. Plus att jag hade faktiskt hans brosa som mattelärarer. Så lite gemenskap har man med den kände svensken trots allt! ;D
http://www.dvdforum.nu/images/artiklar/2003/0917/Jan_Guillous_Ondskan/ondskan_09.jpg



Försökte mms blogg förut, men det tycks ju inte komma fram :S Det var riktigt förnurligt. Men blogg.se verkar inte vilja publicera.. drygt.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0