Naglar

Idag gjorde jag naglarna på A. Hon är en riktig nagelbitare, och blivit nekad av flera redan utbildade nagelteknologer. Då dom sagt att hon haft för korta naglar att jobba på. Men jag, som är under utbildningen klara att göra på henne. Då kan det ju inte vara så svårt?
Hon var iaf här för över två veckor sedan, och hade tappat nästan varenda nagel. Blir lätt så på nagelbitare, då en nagelbitares naglar växer fortare. Så återbesöken i början måste komma oftare, iaf till en början. 


Hon börjar få lite längd på dem iaf, och jag bakade in lite glitter på tipparna oxå. vilket var väldigt uppskattat :)

Kommentera här;
Postat av: Anonym

åhh, jaa. haha, när sm helst :P nej men min kompis,carro, som okcås vill öra är i thailand tre veckor till. men hurmyckte kostar det efter den 29:de då? :)

2009-04-24 @ 08:27:45
Blogg: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0