Fredag

Hej alla super söta!

Det är hur underbart väder som helst ute idag ju! :) Jag har varit ute i solen hur mycket som helst idag. Känns tillochmed lite på kinderna. Kan det vara så? Fantastiskt i såfall!

Åkte först in för att lämna in pappas grej, och sedan så åkte jag vidare ner mot stan. Köpte med mig en chailatte och satt i solen och njöt ett bra tag innan jag traskade över till skolan för att få hjälp med lackar. Så jag kom därifrån 12 lacker rikare, och då fick jag även med ett ställ att ha lackerna i.
Köpte i alla färger man kan tänka sig. Många lite mer skrikiga färger kanske, men dom skriker sommar! :) Så jag hoppas det kommer folk nu som vill ha manikyrer och lack. För dom är verkligen hur fina som helst.

Efter besöket på skolan traskade jag över till Emelie och hennes jobb, det var full rulle och alla skulle ha smoothies. Så fick inte säga så många ord med henne, men det gjorde inte så mycket. Ska hem till henne i kväll med Anna för middag och jag skulle kanske ta med mig Wii. Kommer bli en toppen kväll helt enkelt. :)

Hur härliga ser inte dom första tre färgerna ut att vara? :D

Kommentera här;
Postat av: josefin

Ja eller hur=)

2009-04-03 @ 17:13:08
Blogg: http://jjoosefinholmberg.blogg.se/
Postat av: Stina

Åååh!! Chailatte i solen, underbart! Så bra att våren äntligen är här :)

2009-04-03 @ 19:13:03
Blogg: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0