Färgning av bryn och fransar

Heej alla söta!

Vilken underbar dag det varit idag! Jag har spenderat heladagen utomhus. Så gått det har gått.. Varit duktig och skurat ute möblerna för imorgon ska dom oljas skulle jag tro?

Efter x antal timmar i solen gick jag in och fick för mig att ta en välbehövlig dusch, och gör mig sommar fin. Så efter en härligt lång dusch med inpackning och hela köret så tog jag fram mina ögon- och brynfärger. Så jag ställde mig och färgade brynen en anning och noppade till dom där det behövdes samt så färgade jag ögonfransarna.
Har ju turen att jag har rätt svarta fransar redan, men dom är otroligt långa. Då udden på fransarna nästan alltid bleks så ser dom aningen kortare ut. Så med lite färg blir dom längre och ser aningen fylliare ut.
Ögonen brynen mina som är knappt märkbara på sommaren fick sig lite färg nu. Men vill inte köra på förhårt nu, utan får göra mer allt eftersom. :)

Man ser verkligen hur mycket längre fransarna blir av bara lite färg.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0