Torsdag

God morgon alla söta!

Idag vet jag inte alls vad min dag ska bjuda på. Solen lyser utanför mitt fönster. Så en prommenad nu på morgonkvisten verkar vara en rätt skön avkoppling. För nu var det verkligen längesedan jag gick en promenad, måste vara närmare två veckor sedan? Dåligt Sussie!
Men jag hade iofs ett ganska bra tränings pass i söndags då det var flytt. Lyfta en massa grejer och gå långt. För det blir en ganska bra bit att bara gå fram och tillbaka. Så lite duktig har jag varit.
Men nu ska jag hämta Ipoden och ladda batterierna i den, sen äta lite frukost och sedan gå ut och gå.
Eller borde jag vänta med att äta tills jag gått? fast det är väl bara bra om det är precis när man vaknar? för nu har jag varit vaken i en timme och är hungrig som tusan. Så jag tror inte jag kan hålla koncentrationen för att gå på tom mage.

Vad har ni för planer?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0