Söndag

Godag alla söta! :)

Sitter hemma hos H och kolla på repriserna av Idol. Älskar "jag blev full på min coca cola"-killen. Han känns så himla ärlig och känd blev han verkligen ;D både positivt och negativt.

H ligger fortfarande och sover och jag kunde verkligen inte sova längre, så jag gick upp för någratimmar sedan. Fast nu i skrivande stund så kom han traskande förbi här, så han har faktist vaknat nu.
Vet inte alls vad vi ska göra, speciellt nu när han vaknat och så.. Vädret är inte att hurra för. Gissar på att det blir en slapp eftermiddag idag.

Funderar på att göra bloggdesigner om någon är intresserad?
Adda mig på Msn då.. [email protected]

Kommentera här;
Postat av: Linn

Hejs! :) Jag är fortfarande sjuk, men jag jobbar!Börjar jobba 40tim/v från och med imorn... så det är bara att göra det ändå! Kul att börja åtta i täby, lagom pigg man är då ;) haha! Jobbar du nått i veckan eller var du fikasugen?

2008-09-21 @ 14:29:38
Blogg: http://linnseeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0