Onsdag

Godmorgon!

Nu är det lite brådis.. Ska med bussen om en kvart..
Ska in till salongen och träna på Jessica denna vecka oxå på min kortafton till Gesällen.
Känns som om jag verkligen kommer lyckas med den. Ska rulla lite annorlunda idag, men sedan blir den nog perfekt. Antingen blir det i nästa vecka eller veckan efter som vi färgar håret dessutom. Det ska bli mörkare, och antagligen några balla effekter. För det kommer ge ett snyggare hel hetsintryck än vad det gör just nu, med hennes från början mörka hår som nu mer är solblekt + har en rejäl utväxt.


Sen ska jag torligen förbi Här idag igen.

Ha en toppen dag nu allihopa!


Kommentera här;
Postat av: Sanna

kunde just tro det :( Jag tänkte som sist, betaldesign, passar mig bäst haha. För du menade väl inte hur jag ville den skulle se ut va? Kramar

2008-09-24 @ 12:19:09
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, har en liten fråga.

Är det så att om man utsätter håret för alldeles för mycket kemiska behandlingar så kan det nya håret som växer ut i framtiden ta skada?

2008-09-24 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0