Nu ska jag krypa till kojs..

Godkväller söta människor!

Ska ta och krypa till sängs nu hade jag tänkt. Fast helst av allt skulle jag vilja se finalen i Tila Tequila. Någon som vet någon sida som streamar där man kan se det?

Ska upp tidigt imorgon bitti och åka till min gamla salong och träna på min kortafton frisyr på Jessica. Klippte av den tösens långa hår för en vecka sedan. Tycker lite synd om henne, men hon vart snygg i det korta. Sen växer hår alltid ut. Så om något år lär det vara lika långt som nu när jag klippte av det.
Men hon passar sjukt bra i min kortafton, hon har rätt stil för frisyren. Lite tuffare och "punkigare" stilen. För frillan skulle inte passa på en sockersöt liten blondin.
Vi ska mötas vi 10:00 och så kör vi igång och sedan blir det lunch ihop. Vi ska inte hålla på lika länge denna gång som sist, då vi höll på i 6 timmar(!) men då var det två torktider + att vi fick justera frisyren i mellan, för att det var för långt.
Blir lite klippning imorgon, men sista upprullningen kändes som om klippningen var så nära som perfekt för självaste frisyren som skulle formas.
Vill ni se bilder av det? Vill ju inte lägga upp bilder om ingen bryr sig ;P

God Natt nu gott folk!



Kommentera här;
Postat av: Louise

absolut!



God natt!

2008-09-16 @ 00:13:55
Blogg: http://lowice.blogg.se/
Postat av: j

hoppas du får en bra fortsatt dag , allt bra?

2008-09-16 @ 16:09:08
Blogg: http://ffashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0