Rubrik

Hej sötisar!
Idag är jag uppe tidigt, har varit vaken i en timme redan nu. Men det har med att göra att jag vart hur slut som helst efter igår efter jobbet. Jobbade 9:00-17:00 och hade min första rast strax efter tre. Helt sjukt egentligen. Men det var inte jobbigt alls, man tar kund efter kund och tiden rinner iväg då. Inget problem någonstans. Fast det kom med priset att jag däckade direkt när jag kom hem (inte alls van vid arbetet)
Det är så himla kul att jobba som frisör. Fast nästa gång jag jobbar, då är det arbetsskorna som kommer med, för nu har jag jobbat i platta skor.. vilket är att döda fötterna. Synd att arbetsskor som är bra för en aldrig är direkt snygga :/
Någon som vet någon som säljer bra jobbskor och som är snygga?
Vill kunna ha en snygg outfit när jag jobbar :)

Fick en komplimang av en av arbetarna där, han sa att jag var riktigt duktig för att precis slutat min utbildning. Han hade sett folk som jobbat i 1-2 år efter sin utbildning och inte ens var lika duktig som jag. En riktig boost för självförtroendet.

Kommentera här;
Postat av: elli

nej hon ville inte ha det, jag föreslog det.. en pytteliten gradering men no no :D

2008-09-07 @ 10:43:13
Blogg: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0