Måndag

Goddag alla söta! :)

Går kvällen slutade verkligen inte bra, avslutade min kväll igår med ett migrän anfall. Inte kul någonstans.. Men efter 12 timmars sömn så kände jag mig nästan som om ingenting hade hänt. Så det är verkligen skönt. I jämförelse med dom gånger man vaknar upp efter 12 timmars sömn och huvudet dunkar lika mycket som innan man somna.

Emelie ringde nyss och hon skulle bara hoppa in duschen för att sedan komma och hämta upp mig för att åka hem till mig för att fortsätta på våran karriär att att nå PRO linjen på Wii-tennisen. Några veckor sedan vi spelade sist, och med några timmar på nacken kanske vi äntligen lyckas bli PRO? Vi som kämpat så hårt. Men idag känns det faktist som om vi skulle klara av det..
http://www.nintendoworldreport.com/media/11431/1/10.jpg

Ska passa på att hämta lite nya kläder dessutom, börjar bli lite tomt här på min kläder.. Så det ska bli skönt att åka förbi mitt hus ett sväng. Sedan blir det tillbaka hit ikväll :)
Börjar tillochmed gå bra att sova i 90sängen, det tar några nätter men sen går det som på räls ;) 

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0