Dags att komma i form

Hej alla söta!

Idag är H riktigt trött, fast han är dock sjuk.. Så det kanske inte är så konstigt att han sover ännu efter 12 timmars sömn. Hoppas han blir frisk snart så att vi kan hitta på något, för nu var det längesedan!

Sitter och pratar med Jessica på MSN just nu, och vi håller på att peppa varandra till att börja träna. Vi ska troligen skaffa kort på Nautilus och där ingår simning dessutom, vilket är sjuk bra träning för min rygg.
Det bästa är nog att vi är båda lika till kroppen, vi har samma mål och båda är otränade. Vilket gör att det känns som om man är på samma nivå, än vad iaf jag gör då jag följer med någon av mina vänner som redan är igång med sin träning sedan länge. Då känner (läs:jag) man sig väldigt dålig och usel. Man blir lixom inte peppad någonstans. Men det känns som att med Jessica så skulle det inte kännas så, utan vi har samma mål och samma utgångsläge vilket känns kanon.
(bild:Nautilus)

Så efter jul så ska vi fixa kort och lägga upp ett schema som vi ska följa. Tror det kommer bli hur bra som helst, det känns iaf som det just nu. För då blir det simning en dag i veckan och gym två dagar.
Men vi får se hur våra liv ser ut om två månader, då vi ska slå till på korten efter jul. Så får vi lägga upp en bra träningsplan tillsammans, tror att det kommer bli kanon!
Eller hur Jessica? Jag är taggad till 1000%

Kommentera här;
Postat av: Jessica

Can't wait! :D

2008-10-19 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0