Fredag

Goder kväller alla söta!

Sitter med Jennifer och har kollat igenom Idol nu den senaste timmen, eller Jennifer har kollat och jag har mest gluttat på bloggar.. ;D
Men just nu är det fredag hela vecka :) Känner för lite skratt nu faktist.!

Idag har det gått skit bra på jobbet, det var rätt så lungt i perioder och som alla andra fredag så slutar kunder att dropa in runt sex tiden och vi stänger sju, så den sista timmen blir det alltid riktigt lungt, vilket är hur skönt som helst.
Imorgon börjar jag jobba vid 9:00 och sedan jobbar jag på till 17:00.

Är ju gräsänkling denna helg dessutom, då H åkte upp till Hudik idag för att hjälpa sin pappa. Kommer känns tomt utan honom i sängen inatt.

Juste, igår så fick jag ett sms från ett nummer jag inte hade.. hade verkligen noll koll på vem det var, fast sms tyde på att personen på andra sidan luren visste precis vem jag var. Alltid läskigt såntdär..
Men sen visade det sig att det var ju Emelie min gamla klasskamrat från Frisör. Verkligen hur kul och oväntat som helst!
Vi bestämmde oss för en fika på måndag, ska bli riktigt trevligt!

Nej nu ska Jennifer få min uppmärksamhet igen..
Godkävll!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0