Somande på soffan igår kväll.

Godmorgon alla söta!

Vart inge mer data för mig igår kväll då jag somnade på soffan hemma hos mig vid 7tiden. Där av den dåliga uppdateringen.
Hämtade småbarnen på dagis och tog hem dem och passade dem i några timmar, kolla på bolibompa spela tv-spel och grejer. Jag älskar barnprogram, så att sitta och bara slökolla på barnprogram så ställer jag mer än gärna upp! ;D

Sen åkte jag hem för att äta med min familj och göra en lite makeover på mamma. Hon ställde ju upp som min färgmodell i helgen, och i vanliga fall så lägger vi alltid slingor i efteråt. Så att hon får lite mer liv i håret. Men i helgen så kunde man inte göra det, utan man skulle bara visa på själva utväxtvärgen och få ett jämt resultat.
Så igår kväll la vi som sagt slingor, och sen la jag även färg på hennes ögonfransar. Hon bär glasögon konstant så hon har lagt av med mascara, för att det ändå bara slår i mot glaset då. Så jag har en gång förrut färgat ögonfransarna på henne, och det vart snyggt.
Nu har jag tillochmed köpt hem eget, så snart ska jag väl försöka göra på mig själv med.. Måste väl göra ett öga itaget då antar jag, om jag inte kan övertala någon annan att göra det?
http://www.tinashudvard.se/Tradeland/Bildarkiv/org/124/eye.jpg


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0