Onsdag

Godmorgon alla söta och glada!

I dag blir det en lång dag känns det som,
sen sov jag inte så värst bra inatt heller. Drömt en massa mardrömmar om gesällen, värssta läskigt. Tror nervositeten börjar komma fram nu, fast det är väl bra på sitt sätt?
Måste verkligen träna på att föna vågor idag, men det får bli ikväll. För jag har massa annat att göra nu under dagen.

11:30 vara sminkmodell åt Steph
ca:13:00: Handla på Här igen (har en plan till Steph hår och måste köpa lite grejer)
senast 14: Vara på salongen och träna på hennes hår.
19:00: Klippa hela familjen S.
21:00: Hem och föna vågor så det smäller om det.

Tror att jag kommer vara rätt död efter detta schema. Fast allt är iofs kul, bara jag hittar den perfektafrisyren åt Stephs hår så kommer nog allt kännas mycket bättre. Imorgon ska jag träna på Jessicas hår en sista gång innan det verkligen är dags att göra den "på riktigt". Blir nog till att träna på Steph oxå. Så det blir salongsdag imorgon oxå.


Vet inte alls vad jag ska göra nu fram tills tåget går, orkar inte fixa med smink då jag kommer bli sminkad av Steph när jag kommer dit. Skulle vara 20-tals sminkning, så jag undrar hur jag kommer se ut när jag går därifrån :P
Får väl sitta här framför datorn och glutta bloggar..

Kommentera här;
Postat av: sanja

hejhej !

vill du göra en bloggdesign till mig ? SNÄLLA !! du har en jättefin design !!

please , DU E BÄST !

2008-10-08 @ 19:58:16
Blogg: http://sanjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0