Onsdag

Godmorgon alla söta!

Jag har faktist varit uppe sedan 9 imorse.
Kan ni gissa när jag somande igår? Klockan 20:00 somnade jag, för det sista jag kan minnas innan jag somna är att jag hör Idol vinjeten på tven utanför.
jag sov alltså i 11 timmar inatt, verkar som om jag var i stortbehov utav dom där timmarnas sömn. 
http://znogge.files.wordpress.com/2008/05/sova_1203840638.jpg

Idag känner jag mig som fit for fight. Fast jag vet inte vad jag ska göra.
Stephanie ställde in idag, för att hon hon åkte upp till Hudik redan igår kväll.. så det blir ingen träning på långhår där inte.
Men det blir i nästa vecka istället. Får köra på mer intensivt då, för nu närmare sig gesällen med stormsteg. Måste verkligen palla mig hem och träna på att föna vågor på min herrdocka som ligger hemma.

Ska börja packaihop alla min grejer som jag har hemma hos H nu snart, för idag åker vi hem och bor hos mig, då mammi&pappi åker iväg på en långweekend resa nu över helgen. Så jag ska passa katter och även min lillebror på 17år ;) haha! Så det ska bli skönt.

Vad gör ni idag? :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0