Måndag

Goddag alla söta! :)

Sitter just nu och väntar på Malin som ska komma och färgas här hemma, vet dock inte om hon ska klippas dessutom?
Men slingas ska hon göras iaf, i två olika nynaser verkar det som.

Började min morgon ganska tidigt med att bli upphämtad av Hasse från min praktiksalong, så att jag lätt kunde frakta tillbaka alla grejer jag lånat av dem i helgen.
För vi fick ingenting där på Björn Axéns Academy, utan vi var tvugna att ha med oss allting själva. Vilket inte är det lättaste, och för att vara säker på att jag fick ett frisörbord så hade jag med mig ett eget sådant. Så i fredags kväll när dom stängde för helgen så var jag där och plockade åt mig allt som jag kunde tänkas behöva till helgen.
Så jag åkte med dem in idag för att ställa tillbaka allting.

Sen tog jag mig hem och fick för mig att städa i ordning alla mina egna frisörsgrejer, då jag lyckats bunkra på mig rätt mycket saker sedan jag började frisör.
Jag har hur mycket moltom brawn spolar nu,  jag har vanliga permanent spolar, nållåda, blekning, folie, väteperoxid, skyddshandskar, rakapparat och ja mycket mer.. Öppna frisörsalong hemma snart kanske? :P
Så nu är det snyggt och prydligt i min frisörlåda och dessutom städade jag bland alla mina saxar och kamar. Så nu är alla saxar ny oljade och fixade. Känns riktigt skönt.

Men lär jag väl röra till allting då jag ska fixa iordning inför att Malin kommer :P

Kommentera här;
Postat av: Evelina

Gud va härligt, förstår att det känns skönt! Sjukt bra jobbat av dig ju :) Det är verkligen ingen fara med bloggen, förstår att du har haft mycket att tänka på. Har inte satt in pengarna än nej, tänkte vänta tills den är klar. Eller är det dumt? Borde jag ha satt in pengar? Det blir säkert bra med bredden då :) Kanske kan halvera det svarta ovanför headern med så man slipper dra ner så långt för att se? Vore toppen! pusskram

2008-10-13 @ 13:52:13
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Va härligt, förstår att det känns skönt! Grymt bra jobbat av dig ju :)



Det är ingen fara med bloggen, förstår att du har haft mycket att tänka på.



Har inte satt in pengar än nej, borde jag ha gjort det? Tänkte vänta tills bloggen är klar, så jag vet att du inte slutar fixa när du har fått dom liksom, men det är kanske dumt? :P



Det blir säkert bra med bredden då. Du kanske kan halvera det svarta ovanför headern med när du håller på så man slipper scrolla ner så mycket för att se? Vore toppen!



Ha det fint. Kramar!

2008-10-13 @ 13:57:00
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0