Jag har en underbar vän!

Hej alla söta!

Nu var det ett tag sedan mina ord målade denna sida, men jag har verkligen inte haft tid. Vart i gång hela tiden sedan i onsdags.

Vi flyttade hem till H för att bo här ett tag och jag har bara inte orkat plocka upp min dator för att använda den. Så den har stått orörd.
Har jobbat torsdag och fredag nu, och sedan kommer jag jobba imorgon dessutom 9:00-17:00 som alla andra lördagar.
Fast jag kollade lite i schemat som dom har, och jag är faktist inte uppskriven något mer efter denna helg. Får se till att jag får lite mer tider att jobba. Så jag får in alla pengarna till utbildningen, men det är inte mycket kvar nu.. Känns surt om jag inte skulle klara mig.. Men lever jag snålt och sparar så bra som möjligt.. Då är jag där på nolltid!

Igår efter jobbet så träffade jag Emelie, hade en hel mysig kväll med kaffe och naturgodis.. Kvällen var verkligen toppen! Flera sådan kvällar tack!
Tycker så mycket om min Emelie, vi har känt varandra sedan några dagar innan första skoldagen i 1an så det är ca 12år nu? eller vad det blir.. våran vänskap är så enkel och båda ställer upp för varandra i vått och torrt. Som idag, hon kom till centrum för att äta lunch med mig, när hon egentligen bara kunde ha tagit lungt hemma. Men hon satte sig i bilen och kom till mig.
Vill bara säga att jag tycker om dig vännen! Du är guldvärd!<3

Kommentera här;
Postat av: Emelie

Men älskade sötsak! Det kanske är dags för mig att följa din blogg mer konsekvent om det ska dyka upp sånt här mitt i allt! (Och vilken förbannat smickrande bild du hittade...)



Puss på dig sötsak

2008-11-04 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0