Idag ska det fixas och trixas!

Godmorgon alla söta! :)

Hur mår ni idag?
Jag mår faktist mycket bättre än igår, även fast jag trodde att jag skulle bli mer sjuker. Då jag var så kall och frusen då jag var klar ute i vaxholm.

Idag har jag faktist planerat lite.
Ska ner i förådet och hämta upp en ställning som jag kan hänga alla min kläder på medans jag sorterar dem. För jag vet redan nu att jag inte har plats för alla dessa kläder som jag äger. Men på något bra sätt så måste jag få in dem. För dom kan inte bo på min soffa längre, för då gosar bara min lilla kisse in sig där och alla kläderna blir så håriga. Vilket är så himla jobbbigt, för man får aldrig bort hårstråna från kläderna sedan.. Dessutom så har jag ingen koll på vart kläderna är.


Sen ska jag även färga bort min bruna slinga ihåret, hade hoppats på att Jessica skulle komma förbi idag så kunde hon hjälpt mig. Men hon var upptagen. För nu ska jag inte ha den bruna slingan längre, är så sugen på att klippa hel lugg och då ligger inte den slingan snyggt. Hoppas på att det inte blir fel färg nu när jag bleker bara. Att den inte slår i massa konstiga färger. Håller tummarna.
Ska dessutom försöka färga ögonfransarna på mig själv, lär bli ett öga itaget ;D haha!

Vad ska ni alla göra denna dag? :)

Kommentera här;
Postat av: Sofie

Stort tack, det funkar. Gå in och kolla om du är nyfiken! Mvh Sofie

2008-10-22 @ 12:45:12
Blogg: http://magstarkt.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack så jättemycket tjejen!! :D Ja, nu är hon ÄNTLIGEN HÄR!! :D

2008-10-22 @ 13:35:03
Blogg: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja man undrar ju liksom lite vilka som lser ens blogg, vissa vet man ju men alla andra ;P



Jaa, vad jag gör.. haha, bra fråga!

Just nu jobbar jag som mäklarassistent på fastighetsbyrån. Är tillsammans och bor med Jesper.. hmm ja du vet, tränar, umgås med väner fetar.. haha, det vanliga :)



Vad gör du nuförtiden då?

Du måste ju ta en sväng till norrtälje snart, var alldeles för länge sedan :)

2008-10-22 @ 13:46:32
Blogg: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jaa alla gör ju typ så här.. fast det är inte riktigt så :) Jag hade ju redan egen lägenhet och Jesper köpte en till sig, men mitt khyreskontrakt skulle gå ut och då frågade han om jag ville flytta in.. så de är faktiskt hans, jag är inneboende :P haha. Men den ligger iallafall precis vid roslagsskolan.



Åhh, gud va roligt! Vill du h en testperson någon gång vet du vem du ska fråga ;)



hur går det för dig med grabben då? var inte ni förlovade eller har jag drömt det? :P



Nej jag förstår, men du kan alltid hänga på mig ju ;) Tror bara att alla skulle bli jätte glada om du kom! men du umgås inte med linus och dom heller längre eller?

2008-10-22 @ 14:04:00
Blogg: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: croonis

nej, har gått i åkersberga. nu går jag på häverögymnasiet. och idag fick jag praktik i Vallentuna! :) äntligen. men trivs du bra på jobbet ?

2008-10-22 @ 15:42:32
Blogg: http://croonprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0