Här sitter jag när tåget går...

God morgon!

Min morgon är inte så bra, missade min väckarklocka..
Eller egentligen så ställde jag klockan fel, och jag som alltid snoozar minst två gånger märkte till slut att "OJ, shit.. Stress" för att fixa allt och ta sig till tåget.
Stressade på som fan, fram och tillbaka.. för att nu för bara några minuter sedan komma fram till att jag ändå inte skulle hinna ner till tåget, utan ett maraton ner till tågstationen.. och det tackar jag nog helst nej till. För med en sådan start på dagen går allt åt h*lvete för mig. Speciellt idag då jag har en massa saker att filura ut, med långhårsuppsättning och grejer.
Skickade iväg ett sms till Jessica som jag skulle möta vid 10 (jag kommer senast in nu, kvart över) och hoppades att hon inte skulle döda mig nu, och som tur var så skulle hon inte de. :)

Så nu sitter jag här, får nu några minuter över att göra ingenting på. Då jag är klar i stort sätt, kanske frukost skulle sitta fint? Fast jag är aldrig hungrig såhär på morgonen, är ni?
Jag blir alltid hungrigre någontimme efter att jag har lämnat huset. Jobbigt det där..


Såhär ser jag ut idag, jag gillar mössor och grimarser punkt slut.

Kommentera här;
Postat av: Evelina

Hejhej! Fick du min förra kommentar? Tror jag väljer att donera iaf. Men då hoppas jag att jag inte behöver få vänta så länge till..? Vart ska ja sätta in pengarna? puss

2008-10-07 @ 10:54:32
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0