Grattis Janne 40 år!

Godkväller!

Jag hade helt glömt bort att H's styvpappa fyllde år idag
, vi firade hans 40års dag i lördags med vänner och släkt. Men det slog mig när vi kom hit att det var idag den stora dagen var.
Så det vart lite av en fest måltid här nu på kvällen. Sen ramla det in en massa oinbjudna gäster som ville fira honom. Så det blev en trevlig kväll, då det bara var jag som var kvar här medans H var och hjälpte en kompis att flytta. Så jag lekte lite vuxen och satt och prata istället för att gå och gömma mig på H's rum. Fast det är ganska skönt att vara 19år, för man kan sitta med dom "vuxna" och prata om allt mellan himmel och jord och man kan gå och sitta på ens rum utan att tas för att vara allt för otrevlig och ouppfostrad, så 19-20 är nog en ganska bra ålder ;D

Kan säga att H's mamma's permanent blev hur fin som helst. Det såg riktigt naturligt ut.
Hon hade tillochmed fått frågor på jobbet om hon i vanliga fall brukade föna ut sina lockar. Då kan man känna att man lyckats, då folk tror att det är "äkta". Känns alltid lika kul att höra. För då vet man att man gjort ett bra jobb, och hon själv tyckte om det. Då hon varit lite skeptisk till det innan till hur det skulle bli och så.


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0