Färgat Malin

Hej!

Malin blev jätte fin i håret, så jag är nöjd. Verkade som om hon oxå var det :)
Vi håller på att göra en förändring i hennes hår, hon har alltid varit slingad med blekta slingor. Så hon är rätt platiblond av sig nu, när man slingat det så många gånger.
Men nu har vi börjat bryta av denna initensiva blekta färgen med lite kalla och mörkare toner. Tror det kommer bli skit snyggt när vi väl fått ut det hela vägen. Dessutom kommer inte henns utväxt att bli lika uppenbar. Utan den kommer bli mer "gömd" i det färgade håret, för de kalla nyanserna vi lägger i är nästan precis som henne egen hårfärg :)
Så till slut kommer hon vara "naturligare" än de plati blonda hon har i topparna nu.

Har precis packat ihop alla mina grejer och H's grejer för nu ska vi hem till honom ett tag och bo. Han slutade jobba nu precis så han lär komma förbi här strax nu. Så jag ska bara packa ner datorn, för det är det enda jag har kvar här som jag vill ha med mig hem till honom.
Dessutom ska jag få se hur hans mamma blev i håret efter min Mvg permanent, har ju själv bara sett den i blött tillstånd. Så det ska bli kul att se hur den ser ut nu, och hur hon fixat till det.. och kanske viktigaste av allt. Hur hon känner? :)
För hon har ju inte varit permanentad på 22 år.

Vi hörs senare!
och då ska jag ha kommit igång med designerna igen!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0