En resume av veckan!

Kan dra en liten snabbis om vad jag har gjort de senste dagarna.

Onsdag:
Åkte in till stan och hängde ett tag på min gamla salong. För att sedan möta upp Jessica för en mysig lunch på TacoBar, för båda hade ett stort sug efter en nachotallrik.
Skulle följa med henne och hennes kompis till Buttriks men det var låååång kö in i butiken och det var någon man med walkitaki som stod utanför och prata med personalen innanför för att se till att det inte blev för många inne i butiken.
Då gav jag upp och tog mig mot Makeup institute för att var modell åt Steph, denna gång för Trend och det blev faktist rätt snyggt. Inget man kanske använder till vardags, men till fest helt klart!

fockusera på ögonen! ;D
Efter sminkningen så for vi iväg tillbaka till min gamla salong, för att klippa igenom hennes hår.
Sen var det bara hem och sen däcka jag väl ganska bra efter det!

Torsdag:
Jobba 10:00-19:00 för att sedan träffa upp Emelie för en grymt trevlig kväll men kaffe och naturgodis och en massa prat och minnen som vanligt!

Fredag:
Jobba 10:00-19:00 och nu sitter jag här och skriver denna resume! ;D Ska ta och hoppa i säng tror jag snart! Så jag orkar med morgon dagen!

Kommentera här;
Postat av: Anonym

guuuud va fint :) häftigt!

2008-11-04 @ 09:56:19
Blogg: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0