T o r s d a g

God morgon raringar!

Vaknade i lite smått panik imorse av H's larm.
Trodde att han började jobba 10:00 idag och han vaknar aldrig själv av sitt larm, utan det är jag som måste väcka. Så gick larmet igång klockan 9:30 och han har ju som sagt ingen bil just nu, och bussen skulle han komma försent med. Så i panik väckte jag honom till liv och fick till svar att han börjar 11:00 idag. Kunde han inte ha sagt det igår då jag fråga om han börjar 10:00 idag och svara ja... suck för killar ;P.

Så när han gått upp och gått hemifrån så tog jag mig upp. Gick och gjorde iordning frukosten som då skulle vara fil och linfrön och ett glas berocca. Filen smakade faktist inte så farligt som jag minns det, fast jag fuskade lite och slängde på lite socker på toppen (a). Fast det ska vänjas bort från och med nu. Men bättre att det smakar bra första gången och man vänjer sig vid det..
Eller vad säger ni? Hur skulle ni göra?

Kommentera här;
Postat av: DENISE DORNELL

åh nice, jag vill ha gymkort:(

2008-11-20 @ 11:08:27
Blogg: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0