O n s d a g

Goddag alla söta!

Varit rätt så produktiv idag. Känns riktigt bra.
Gick upp imorse och drog mig ett tag för att sedan ta tag i mig och gå ner till affären för att handla mat.

För jag har ett nytt mål. Det är väl egentligen inte för att gå ner i vikt, för jag mår väldigt bra i den kroppen jag har. Det är väl mer att jag ska börja träna efter jul med Jessica och bli starkare. Men själva kroppen är jag nöjd med.

Men jag tänker testa nu ett tag framöver att ta bort kolhydrater ur min kost, speciellt bröd, potatis, pasta och ris
. Det är väl det som jag först och främst tänker ta bort. Bara testa på det lixom. Kanske inte ens klara av att hålla det? Men jag ska kolla vad det är jag reagerar på. För jag blir ofta uppsvullen och får ont i magen när jag ätit.
Så detta blir en test period för mig, för att se om jag kanske mår bättre utan dessa saker i min kropp.

Så min lunch idag vart en sallad med tomater, gurka, sallad, plommontomater, keso och lite creme fraschie chili/paprika.
Sen gurkvatten till det.
Köpte även på mig fil och linnfrön för att äta till frukost. Fast värst där är väl att jag aldrig tyckt om fil, men kanske kan ändra på det nu? :P

Någon annan som äter kolhydratssnål kost? :)

Kommentera här;
Postat av: ❤DENISE DORNELL❤

äter verkligen inte kolhydratssnål kost(A)

hare bra!

2008-11-19 @ 15:53:28
Blogg: http://dld.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Vad könt att du är nöjd med din kropp! :) Jag hoppas att ditt onda i magen försvinner snart och att du hittar problemet!

2008-11-19 @ 16:08:43
Blogg: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: ❤DENISE DORNELL❤

alltså jag villv erkligen vara nyttig men de går inte, I love food!

2008-11-19 @ 16:20:58
Blogg: http://dld.blogg.se/
Postat av: linn

hihi joooooe :D där jag bor är det LANDET. jag dör. jag måste verkligen införskaffa en reflex, guuuud så tråkigt!!!!! ÅHHH jag vill ha pengar o gå nagelskola med dej :(

2008-11-19 @ 18:17:38
Blogg: http://linnseeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0