Migrän borde utrotas!

I lördags kväll var det party, även fast jag var väldigt otaggad på det. Så jag tog med mig Emelie och hennes underbart varma lilla bil hem till A som fyllde 18. Mötte upp H där men jag och Emelie drog efter bara någon timme då våran parkering gick ut.
Sen vart det donken och statiol och en massa mys.

Vaknade upp på söndags morgonen och tog mig hem från H, skulle fixa iordning inför att Sandra skulle kommaförbi och slinga håret. Men kände att huvudet dunkade och tänkte att jag vilar ett tag och sen skulle hon höra av sig senare. Men det gjorde hon inte, och lika bra tror jag att det var.. Då migränen slog till riktigt ordentligt. Så att man har sådär ont att ingenting funkar, låg bara och grät och skrek av smärta under ett tag. Det är verkligen ett helvete att lida av migrän, och värst är väl att folk som aldrig varit med om det tror att det bara är att bita ihop och inte tänka på det. Det är nog det värsta, det är skönt att både mamma och pappa har haft det så att dom förstår. Fast å andra sidan så har jag fått det dubbeltupp då jag fått det från båda sidorna.
Så min eftermiddag/kväll igår gick till att ha migrän.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0