Måndag

Hej igen! :D

Hinner med ett till inlägg innan jag sticker.
Kom ju på det jobbigaste nu på morgonen. Att det är "gala" ikväll, alltså att man kanske ska vara lite finare än vanligt. De ända kläderna jag har här hos H är mina arbetskläder dvs skjorta och jenas. Så det är inte så glamigt lixom.
Vilket nu gör att jag ska ta mig hem till mig först och byta om, för det lite extra fancy sminket är redan lagt. Så ska bara hem nu och fixa håret och kläderna. Sen är jag fit for fight.

Bara att det blir världens omväg att först ta mig hem och sedan vidare till arbetsförmedlingen. Men det blir säkert bra, ska trots allt inte vara i stan förens vid tvåtiden. Så jag har flera timmar på mig ;D haha! och om jag inte är lat och måste vänta på bussen hemma hos mig, så kan jag faktist ta en promenad ner till arbetsförmedlingen på ca en halvtimme högst? så jag borde nog hinna med allt!

Men nu ska jag sticka till bussen!
Vi hörs senare. Puss

Kommentera här;
Postat av: Sanna

Åhh du är väl snäll du och söt :) Tack



Fyy fan för migrän, är glad att det var ett tag sen jag hade det nu. Vad roligt med gala ikväll, bio som är så mysigt. stor kram

2008-11-10 @ 15:08:59
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Mariah N

kul med gala!

2008-11-10 @ 22:05:42
Blogg: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0