L ö r d a g

Godmorgon!

Vaknade av telefonen för ca en halvtimme sen. Då vaktmästaren som jag är vikarie åt fått ett samtal att dom som är i kyrkan just nu inte får igång kaffebryggaren.
Så då var det bara att ta sig upp och kila ner så fort som möjligt. Men innan jag hann ta mig ut ringde han igen och sa att felet var löst.
Men jag ska ändå ta mig ner till kyrkan och fixa och trixa lite. Får ju trots allt mer timmar då.
Lite roligare idag när röda korset har sin julmarknad oxå, kan gå runt och titta på allt då medans jag jobbar. Sen är det lördagsmusik och dop.
Lär vara klar jobbad vid ca 15:00 tiden kanske?

Låg och drömde om att idag ska jag ha på mig mina fuskpälsstövlar för att det skulle vara mysigt. Så går jag upp i morse och möts av det här;

Alltså en perfekt dag för att återigen inviga dem! :)
Undrar dock om imprigmeringen håller än? :P


Vad gör ni alla denna snöiga dag? :)

Kommentera här;
Postat av: Denise [NaztysBunny]

Jag skulle bli superglad om du vill rösta på mig på den här sidan så jag vinner :) http://beiersdorfbloggen.blogspot.com/

2008-11-22 @ 13:07:30
Blogg: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0