Hjälp mig!

Hej!

Kom hem för ett tag sedan, och nu är jag riktigt irriterad.

Suttit i telefon kö till skatteverket, för att jag vill ha hjälp med att starta eget företag och så. Sitter i 25 minuter och äntligen kommer jag fram och tonerna går fram på andra sidan luren för att sedan plötsligt hamna som nummer sju i kön igen. Detta hände tre gånger om, så jag gav upp.

Är det någon här som kan svara på min fråga om vad det är för blanketter och grejer jag behöver?
Vill starta en enskild firma. Så det borde vara en F-skattesedel jag ska ha, men det finns ju hur många olika sedlar som helst. Så snälla hjälp mig någon!?!

Update:
Kom nu tillslut fram till en tant på Skatteverket och ska få blanketter hemskickade till mig nu, som ska fyllas i och grejer.
Hoppas det blir enkelt, och sedan har jag min firma.
Wish me luuk!

Kommentera här;
Postat av: Sanna

Meen gud vad spännande, vad då för firma etc? eller är det en hemlis :)



Ringde du bara dem på skatteverket å frågade, jag funderar med om och kring det där.



Puss söta du.

2008-11-11 @ 17:39:25
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Supersmart ju, haha jag är så kass på sådant där, men det är ju skit bra, kanske borde sätta mig in mer i det där jag med.

2008-11-11 @ 18:39:11
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0