Det hände rätt mycket till slut..

Hej alla söta!

Vilken händelserik dag det blev för mig till ändå.
Började med att åka in till min gamla salong, där jag bara hade tänkt köpa färg till mitt hår. Men Hasse hade tid att lägga i färg och dessutom göra lite slingor för att "förstöra" ytan på mitt väldigt mjuka hår. Verkligen guldvärt! Så underbart snälla dom är som tog sig tid för det..

Sen tog jag mig hem och gosade med min katt som blir så ensam och övergiven då jag och H inte är där. Sen satt jag och inväntade Sandra för att sätta om löshåret vilket gick väldigt fort och blev skitsnyggt! Så nu är det bara att se till att hon borstar igenom håret efter varje tvätt. Så det inte blir som det blev nu sist!

När jag höll på med henne så ringer Emelie om den smarta idén om att vi ska åka och simma
, men själva simningen var inte jag så jätte pigg på. Så jag valde att uttnyttja mitt solkort och sola en halvtimme. Kändes riktigt skönt och avkopplande. Vart inte heller sådär äckligt klibbigt och svettigt som det typ blivit alla andra gånger.

Det bästa med dagen är nog att jag precis vann två biljetter till förhandsvisningen av kärlek 3000 hos Ungmamma15.
Tackar och bockar! :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0