Underbart!

Dålig uppdatering pga. för fint väder ute! ;) haha!
 
I torsdags blev jag helt överlycklig. Gjorde min bruduppsättning med min slöja + tiara och jag stod övertiden och jag jobbade och jobbade. Hade varken ätit frukost och stod kvar på lektionen över lunch. Så ni förstår hur bra fokus och kreativitet jag hade? den var lika med noll... Men jag stod där och jobbade på och letade upp läraren, betyget på helheten som man gjorde var lika med betyget i hela kursen.. Hjärtat slog dubbelslag tror jag.. men så kom dom magiska orden ur hennes mun! Du får MVG.
Hela jag fylldes med ro.. Ett MVG på slutbetyget i estetisk verksamhet. Wunderful!

Nu ska jag med pappi ut till Vaxholm och hjälpa till. Underbart väder ute! Ska nog dra på mig bikiniöverdel och hoppas på lite färg. :)

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0